• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Assalamualaikum kawan...hihihihihi,,dah lame x upload blog nih..sowiey yer,almaklum la bzy ckit melayan kluarga nih..Balek dr jusco langsung selfie brsama kakak tercinta dan anak buah tersayang..Gambar nih sebenarnya dr mggu lpas lg ingt nk upload tp xsempat..makanya arini br dpt buat,hehehehehe...Muka kami nih laen sikit..kata org kami bkn adik bradik pn sb kulit aku ni gelap tapi kakak aku cerah..Kadang aku rs malu gak bila rmai yg ckap cmtu kt aku tp kakak aku ni spoting giler..dia yg sslu bg smgat dn nsihat dn byak bg pndgan positif smpai aku dpt jdi cam dia..heheh..(cikit2 je xlah byk)




    Nilah kegiatan kami adik beradik..kalau dh xde kerja sgt ape lg!!!selfie la....hihihihih..Si nakkal nih pn sibuk gak nk msok tp bkn nk brgmbar pn,nk ngacau org jer..arghhhh!!!gerammmmnye(naseb baek ko cute diq)rs cam nk lempang je..hahahahahaha







    piece to all...thanks coz u all sudi bace blog aku..

    friendship doubles your joy and divides your sorrow

    keep smile kawan :)

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan