• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Assalamualaikum...



    Akhirnya terjebak dengan kakak aku buat blog. Tak susah rupanya. Tapi susahlah jugak untuk aku yang baru nak kenal dan menaip blog. Nak sembang ape pun tak tau. Tapi kakak aku cakap aku boleh sembang apa sahaja dalam ni sebab ni blog aku. SO Do i care!!? Kiranya lepas ni nak carut dalam ni pun tak kisah lah kan, nama pun blog aku. haah..

    Pada yang dah lama berblog mohon beri tunjuk ajar. Pada yang baru nak berjinak.. jom kita pakat-pakat belajar berblog. Dengar citer buat blog pun boleh bikin duit. Itu aku tak tahu.Yang aku tau.Bila aku bosan dan takda keje nak buat boleh lah aku luahkan apa sahaja hasrat isi hati aku dalam ni. Fuhhh lega.. yer-yer solat dan berdoa atas tikar sejadah tu dah wajib semestinya. Tapi ni salah satu flatform yang aku boleh releasekan apa yang aku rasa. Yela.. orang kesayangan berada dikejauhan sinun. Moga mereka semua dilindungi dan dirahmati.

    byr XOXO...

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan