• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Korang tau x jenis doll nih..Tetiba je aku jadi minat plak nk mbeli..jadi ape lg bukak aku google cri dan alangkah trkjut nya aku ble aku tgk harganya mcecah 3k keatas.......gila betol,Patut la aku ada dgr laki2 dijepun maupun dibarat juga sanggup xnikah sb dorang jadikan doll dorang ni peneman hidup..betol2 gila kan...Aku sndri pn terpukau bila first time aku tgk..dh mcm org2an dh...


    Tengok memang betol2 cantik kan..

    Anak patong nih beb..

    sampai cara dia duduk pn dah macam manusia

    drngan gayanya berposing

    cute kn kawan..


    Bila aku tgk harganya......uhuhuhuhuhuhuhuhuuh,hanya mampu mgigit jari je.WAAAAAAAA...mahal betol..badannya yg paling murah pn dh 2 rts blom lagi termasok kepala dan makeup nya..rambutnya pn harga lain.Semua dijual berasingan..Yang 1 set ada tp tulah,korang kne ada 3k keatas br dpt bwak kerumah..

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan