• Posted by : NOIMEYSAKURA Saturday 5 March 2016

    Malam ni aku rasa malam paling teruk aku disumpah.Siap menyebut nama Allah dan rasul serta sultan majapahit kot.Salah ke kalau aku jujur yang aku nak berkawan je dengan dia.Aku kan dah terus terang malah aku xpernah tipu dia pun.Dulu dia gak yang pernah cakap kalau ada apa2 trus terang je..dia xkan marah asalkn bersebab.Bila aku cakap aku belom siap dan aku nak berkawan dlu terus naik angin tak pasal-pasal..sumpah seranah aku lagi..Ya Allah ehhhh..ada juga manusia mcm nih..Aku dah minta maaf lalu dia cakap dia tak akan pernah maafkn aku smpai mati dan doakan supaya aku xkan berkhwin sampai mati..Entahlah zaman sekarang ni mcmmana la kisahnya,aku pun tak paham.Susah nak cari cinta yg tulus,semuanya mengharapkan balasan..tak ada yang ikhlas.Semua yang aku temui sama saja..Sekolah tinggi2 tapi bila bercakap pakai sedap mulut je.Yang penting aku percaya ALLAH MAHA BERKUASA.kun faya kun.

    { 1 comments... read them below or add one }

    1. senang citer orang yang awak maksudkan tu mmg saiko dan mental. abaikan. dia bukan tuhan dan xda kuasa untuk sumpah awak jadi apa2 pun, walaupun sumpah awak jd sesumpah. Sebab Malaikat pun tgk gak jiwa orang tu bersih ke, apa yg dimakan apakai dtg dari hasil yg halal ke sebelum nak mengangkat doa seseorg umat ke Allah untuk dimakbulkan. So Serahkan kepada Allah sebab Dia lebih mengetahui perihal UmmatNya. Wallahualam..

      ReplyDelete

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan