• Posted by : NOIMEYSAKURA Sunday 14 February 2016

    Aku nak cerita sikit pasal cerita meleyu yang baru keluar tuh,,OLA BOLA..korang dah tengok ker??Best gila cerita tuh..aku bangga sangat jadi rakyat malaysia.Perjuangan mereka untuk membanggakan negara biarpun masa tu dorang tau mereka tak akan ke sukan olimpik tak pernah padam..Aku ingat kata mereka.."KITA MENANG SAMA-SAMA,KITA KALAH SAMA-SAMA"menangis aku..uhuhuhu...sedih dan terharu..Memang terbaek!!!!



    Sape-sape yang belom tengok filem tu ape nk tunggu lagi..betul aku cakap,korang takkan menyesal tengok..Aku pergi semalam pun dapat sit depan sekali..full u all,cina ramai yg tgk..padahal cite tuh dah 2 mggu ditanyangkan..Gempak dan teruja sangat!!!!

    { 3 comments... read them below or Comment }

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan