• Posted by : NOIMEYSAKURA Saturday 13 February 2016

    Aku nih nak cerita sikit pasal mamat yang aku kenal dalam wechat la..banyak2 kawan aku,dia yang aku paling selesa berkawan tau..mmg baek la walaupun muka xhensem tapi satu kepala plak dgn aku..lagi2 umur dia tua dari aku..hihihihi..maklum la sebelum nih aku asyik dapat yang muda je..uhuhuhu..adalah dalam seminggu kami chat,Pastu jumpa malam tu..siap aku mntak izin la dgn kakak..tapi xleh kua tau,duk dpan umah je..terkejut aku tegok badan dia,,mak aiiiiiii!!!!!besar gila mcm king kong kot..tapi aku suka bah...Awalnya kawan lah pastu dah..mula dah datang sayang,siap dia tanya aku lgi..sudi xjadi bini no2 dia?????hahahahahahahahahaahahahaha......gila!!!!Sape yang sanggup kan..dah la mula2 xnak ngaku dah kawen.adoiiiiiiiii!!bagus kau bahagiakan isteri kau dlu..kasihan dia..Betul tak kawan???

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan