• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Cuti kemarin aku ikut kakak aku bercuti umah mak mertua dia kat gemas..Awalnya aku ank ikut tapi kakak aku memaksa juga..uhuhuhuhu...mgalah akhirnya aku.ikutlah aku smpai ke gemas...ohhh camni rupanya gemas,best gak tgk kwasan perkampungan..sempat pergi kenduri depan umah lg..


    hihihih...selfie lg,tgk muka aku makin tembam,uhuhu..mana taknya ari2 makan rendang nogori..sedap gila.Sempat gak mertua kakak aku ajar aku cara buat rendang..dr tghari smpai ptg br masak..Lama gila nk msak dia..mau stgh hari br dpt mkn,tp bbaloi lah dgn hsilnya siap tapau bwak blek k.l lg..hihihihi..sowiey aku xsmpat nk foto rendang tu..lupe lak..nanti len kali ye..siap aku ajar kn resepinya ye...












    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan