• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Lepas aku dengar pengasuh tu ckap cmtuh trus aku amek amell bawak ketempat kerja aku..dgn perasaan marah bercampur kesal..Kenapa ada manusia seperti ini..aku ingt derita aku dah tamat.Rupa-rupanya masih panjang ceritanya,kesian amell masa dibawa tuh dia nangis trus..aku hampir hilang akal dibuatnya..Petang tu aku cari jalan mna aku nk letak amell semntara aku cari pengasuh baru..dah la jam 6ptg aku dah masok kerja..mau xmau aku terpaksa mtk tlg nordy tumpangkan amell kt umah dia..Alhamdulillah dia benarkn buat sementara...

    Terus aku hantar amell masa tu gak,terpaksa aku msok lmbat kerja..Otak aku nih xhabis berfikir dimana aku nk cari pengasuh sedangkan aku mmg xde ms bt smua tuh..dah cuti pn 2x sebln..kerja plak msok pgi blek mlam..Waktu rehat plak aku xde trnsport nk kuar..mmg susah la..Tapi mmg aku terhutang budi dgn nordy dn istrinya nor..banyak bantu aku msa aku ssh.Dahlah dorang pn ada anak gak 3org plak tuh yg bongsu tu tua sebulan dr amell..tapi sanggup dia jga gak amell..

                                                 
                                                     Ini lah anak nordy dan nor..


     Ini plak putri meylandri..kesian aku tengok mukanya waktu nih dah la dia xberapa sihat masa aku bawak kuar dr tmpat tgal aku tuh..Keesokkan plak aku terpaksa bawak dia ke pakar sb batuk dia xhenti dan nafas dia terganggu..Amell rupanya ada asma..Ya Allah...sampai bila penderitaan ini berakhir..amell dh dapatkan rawatan buat sementara..dibagi oksigen..akhirnya amell stabil dan dpt kua petangnya..


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan