• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Malam nih aku nk bercerita sikit pasal anak aku satu2 nya nih..nak melahirkn dia punye lah susah..Ketuban aku pecah 3 hari tapi perut xsakit2..Kata doktor anak aku nih klu xdikeluarkn cepat dia xdpt diselamatkan..Tali pusatnya dah melilit di leher..Jantung aku pula semakin lemah..aku xdpt melahirkn secara normal sb rahim aku xterbuka walaupn dipaksa ttp xdpt..jadi aku terpaksa operate tuk menyelamatkn 2 nyawa..Tak sampai 2jam anak aku berjaya dikeluarkan..saat tu aku msih ingat masa diktor kelurkan dr prut aku dia trus bersin..Aku dgr dia bersin!!!Ya Allah..alangkah gembiranya aku..anak aku,rasa cam tak percaya...ditepok2 punggungnya baru dia menangis..Masa tu usia aku 22 aku melahirkan dia..
    Umur dia nih br satu hari masa aku ambil gambar dia buat pertama kali..berat dia 3.15 kilo..Aku trus memandang mukanya..rasa xpercaya msih brmain dipikiran..Dulu aku tgk mak melahirkan adik2 skrg aku sndri yg melahirkan anak..Mungkin begini perasaan seorang yg bergelar ibu buat pertama kali kan..hihihihi..Alhamdulillah,keadaan dia masa tu bersih tanpa sebarang kotoran yg melekat kat badan..Orang tua mertua aku suh aku amalkn minum air kelapa muda biar anak xkotor masa kuar dr prut kite..ni lah hasilnya..bersih kan!!Aku lahirkan dia kat Sarawak..so dia jdi kelahiran srwak..hahaha..jauh btol aku beranakkan dia..

    NAMA :PUTRI MEYLANDRI
    LAHIR PADA 20 AUG 2009
    DILAHIRKAN DI HOSPITAL NYABAU BINTULU..


    sampai cni dlu aku bercerita..nanti kita sambung lagi yer..aku cuma nak kongsi pengalaman aku dr awal aku melahirkan dia sampai aku dah terpisah jauh dn xtau bila aku bisa bersama nya lg..:'(




    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan