• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 8 January 2016

    Arini si booduck nakkal ni flu plak..pagi tadi bangun awal sangat dah la aku ni ssh tdo mlm..terpaksa lah melayan karenah dia..Cam biasa lah pagi2 goreng fries dgn ngget dia tuh..dah mkn kenyang maen plak ipad dia tuh.Xckup dgn ipad dia kcau plak hp mkcik dia nih..Ya robbi..nakkal amat,tapi xblh ckap pe gak namanya dak kecil mmg gni lah kan..xpelah la aku lyan je kemahuan dia tuh apa.Sekurang-kurangnya dpat terubat rindu aku kat amell

    Dalam jam 12 tghri aku mndikan dia trus tdurkan..tu pn kne pujuk baek punya barulah dia nak klu x..fuhhhhhhhh...ssh gila,melompat sini sana.Tak plak aku sangka dia tdur lama btul..bgun xbagun dah jam 5.30 ptg..blh than gak ye,mgkin penat kottttt...Alamak,aku dgr suaranya sengau semacam pak..ohhhh flu..lagu aku tpn sis tye ubat flu dia smpan mana..tkut lambat dikasi parah plak..Tapi si booduck nakkal ni mn pandai tnjuk sakit..main trus xpduli pn..uhuhuhu..Camni kot klu ada anak lelaki kan..pendek kata klu ibunya gmok blh jadi kurus hya mnjaga seorang anak bergelar lelaki.wkwkwkwkwkwkww......


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan