• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Semalam aku dapat jumpa blek kawan2 lama masa aku skolah Tek.Chenor Maran,Pahang....Mak aiiii terkejut aku dh 13 tahun xjumpa..hihihih...tengok dorang semuanya dh tua..hahahahah...Lucu klu ingat zaman sekolah dlu..nakal btol bdak2 nih..Aku sempat bgaduh dgn 2 kelas..Lawan dgn laki plak tu..hahahah..tapi last2 baik lagi,



    Gambar ni masa kelas aku buat jamuan makan2 sblm peperiksaan SPM.Lucu kan muka masa dlu2,hihihi,mcm nenek2..bila igt blek rasa nk kembali sekolah lg..rindu sgt nk pkai bju sekolah,Pagi2 kluar dorm beramai2..hbs sekolah beratur kt kantin mkn tghari.Ptg2 klu xde kls tmbhn kne stdy..adalah bini ktua dsiplin aku nh suka jual2 mknan rgan.Kadang2 ada nasi lmk,nsi grg,mee grg..tp yg xdpt aku lupa smpai sekarang nsi goreng kmpg dia,,,wahhhhlahhhh!!!!mmg terbaek..sedap giler.Aku sendri xdpt tiru rasa cam dia bt.





            Tengok tu..muka aku..korang cam x yg mn satu aku??hihihi...cuba cari,klu korang terer..


         

     Ni dikelas..dah xde kerja sgt bdk2 nih.Dorang mmg sk bergmbar,pntang ada kmera lgsung        cntik2..hihi..Rindunya zaman tu.Yang tu plak dak2 laki kelas aku..Semua ulat buku...tapi suka ngacau dak perempuan.Naik semak gak klu hari2 dikacau smpai bergaduh.Adooohai,tapi seronok kenangan skolah..Sampai cni la cerita aku time skolah dlu..hihi..Lain kali aku cerita lg yah,


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan