• Posted by : NOIMEYSAKURA Friday 1 January 2016

    Aku nk smbung lg cerita msa aku baru2 melahirkan ank aku nih..Memang byk btul dugaan aku sblm dn selepas aku melahirkan dia..mgkin silapnya dr aku sndri..xbgus gak nyalahkan orang lain kn..Orang lain pas operate kne thn dlu pling cpat pn 3 hari kn..tp aku tak,mlm aku mlahirkaan anak aku pas tghari aku mtak kluar..Sakitnya tmpat operate nih Allah sj yg tau,aku nk bnafas pn terasa mcm kulit aku melecur panas pedih semua ada apatah lgi klu aku nk bsuara..Tapi aku gagahkn juga sb suami aku ms tu xblh melawat aku..majikan xbgi cuti..Aku pn xtau ape jenis mjikan xpunya perasaan..

    Kan aku mlhirkn amell(nama anakku)mlm..subuh tu nurse kjut suh nyusukn anak..masa tu aku blm tau cmne nk nyusukn dia,mklum la br kali pertama kn..terpaksa aku mtk tlg nurse ltakkn sblh aku agr posisi aku dn amell selesa..Lama dah amell nyusu lalu mengis dia..rupa2nya ssu aku xnk kua..uhuhuhu...sedih btl aku..Masa tu pkiran aku dah brcmpur aduk,orgtua...mulai aku mmikirkan orgtua aku..(menangis)Aku melahirkan amell tanpa suami disisi dan juga tanpa orgtua aku..jgnkn itu,surat operate pn aku sendiri yg tndatngan..gila kan????

    Pagi tuh aku bljar prlahan2 bangun sndri brjalan malah ketandas juga sndri..Aku xnk duk lama dlm hospital nih..xde yg dtg tgk aku.xde sape2..suamiku????aku xnyalahkn dia..pernah dlu dia lari dr tmpat kerja smata2 nk teman aku disini lalu disruh majikan blek smula..waktu tu aku tgk suamiku bnr2 menangis..tp waktu tu kami xdpt buat apa..aku kn dh xkrja..hrpkn suamiku tupn gjinya hya 600/bln..klu suamiku dibuang kerja cmne aku nk besarkn amell...Aku mtk kbnran doktor tuk blek sdgkn waktu tu mmg aku blm dpt kua pn..tp aku xmau,aku nk blek juga..Dan akhirnya aku dbenrkn kua dgn bntuan kwan aku.....terima ksih kawan..(nordy)partner msk aku



    Waktu tu aku mminta pertolongan dr nordy dgn mgizinkn aku mnmpang rmah dia dlu bt smntara waktu..lgpn ditmpata aku xde yg dpt mgurus aku dn aku aku sblm aku bnr2 smbuh,,nody punya istri(nor),aku mmg rpt dgn nor dr bujang lg..Dia yg mnjaga aku dn amell smpai aku bnr2 sembuh...Lagipula aku xberpantang pn..xde masa aku nk bt smua tu..yg aku hrap aku cpt2 smbuh dan msok kerja smua tuk besarkn amell dn bntu suami itu je..




    Sampai cni dlu kwan..nanti sambung lg ye..msih pnjang critanya nih..hihihi..trima ksih sb sdi baca kisah khidupan aku..AKU SYG KALIAN!!!

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © - Cinta Mati Ummi

    Cinta Mati Ummi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan